AmBitiOuS BeSidE ThE mOOn
إذا كنت عضو مسجل في المنتدى Smile
انقر على زر دخول

وإذا كنت غير مسجل Sad
نسعد بانضمامك لنا *_* للانضمام إلى أسرة منتدانا انقر على زرالتسجيل
إذا كنت عضو مسجل في المنتدى Smile
انقر على زر دخول

وإذا كنت غير مسجل Sad
نسعد بانضمامك لنا *_* للانضمام إلى أسرة منتدانا انقر على زرالتسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

๑ஐ◄▓▒ We meet to live up ▒▓►ஐ๑

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بعد غياب طويل .. وإختفاء الأعضاء .. وهدوء تام .. عدنا إليكم =) فلنبدأ بحمااس وتفاعل من جديــــــد
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» من 1-5 واخ ـتار ع ـضو ينضفلكـ بيتكـ هههاايي
عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالإثنين 07 فبراير 2011, 11:12 pm من طرف stranger is danger

» مشتاااق لمين؟؟؟؟
عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالإثنين 07 فبراير 2011, 11:11 pm من طرف stranger is danger

» لو بيدك ورده تهديها لمين ؟؟؟؟؟
عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالجمعة 04 فبراير 2011, 11:32 pm من طرف stranger is danger

» اوعدك مااخليك ...توعدني مــــــــــــــــــــــــــــا تخليني ..
عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالجمعة 04 فبراير 2011, 11:29 pm من طرف stranger is danger

» Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالجمعة 01 أكتوبر 2010, 9:27 pm من طرف Є₥Ў

» صور دبدوب ...!
عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالخميس 16 سبتمبر 2010, 12:54 pm من طرف ஐЯЄĤẪM$ஐ

» عيـشي يـ ، و ، مـ ، كـ !!
عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالخميس 16 سبتمبر 2010, 12:50 pm من طرف ஐЯЄĤẪM$ஐ

» انواع الدموع الــــ10ـــــعشره
عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالخميس 16 سبتمبر 2010, 12:04 pm من طرف ஐЯЄĤẪM$ஐ

» اسرار السعاده ..............؟؟؟
عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالخميس 16 سبتمبر 2010, 11:50 am من طرف ஐЯЄĤẪM$ஐ

» الحوار الساخن بين الشباب والبنات (ارجو المشاركه)
عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالخميس 16 سبتمبر 2010, 11:34 am من طرف ஐЯЄĤẪM$ஐ

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 20 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 20 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 150 بتاريخ الأحد 22 سبتمبر 2024, 12:31 pm
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 40 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو صبا يوسف فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 2586 مساهمة في هذا المنتدى في 334 موضوع
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
stranger is danger
عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... I_vote_rcapعـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... I_voting_barعـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... I_vote_lcap 
₪•ĻĪttĻξ♣றǿZzǺ•₪
عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... I_vote_rcapعـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... I_voting_barعـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... I_vote_lcap 
سجينة الاحزان
:: مشكلتي خجولهـ ::
ஐЯЄĤẪM$ஐ
●•ώξℓℓσΘ•●
●ابتسمـ رغ ـمـ حزنيـ●
gofe
Є₥Ў
AloOsh

عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ.......

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
stranger is danger
مــــــــشرف
مــــــــشرف
stranger is danger

ذكر
العمل/الترفيه : بليستيشن
المزاج : مهلووووووس

عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Empty
مُساهمةموضوع: عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ.......   عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالجمعة 22 مايو 2009, 12:29 pm

[size=16]عايزك تجيب كيس زباله حلو كده و كبير و تعالى اقعد جنبي و قولي ............

إيه إللي مضايقك يا أخي؟

مراتك مطلعه عينك و هارياك مشاكل ليل نهار هيا و العيال ؟

طلّلع مسمارهم من دماغك يا أخي و أقعد اتفرج على نانسي و هيفاء و إشرب نسكافيه ولا يهمك

سيبلها البيت و إطلع إسهر مع إصحابك و إضحك و روِّش و عيش حياتك

إيه تاني؟

مديرك ف الشغل ولا زمايلك بيضايقوك و ضاغطين على أعصابك ؟؟

ناولني المسمار دا كمان........أهو رميتهولك ف الزباله

إهتم بشغلك بس عشان دا أكل عيشك و إللي بيخليك تخدم الناس و تكون إنسان مُنتج و هوا المكان الوحيد إللي

بيديك فلوس تعيشك و تعيش عيلتك لكن أي مضايقه فيه إرميها ورا ظهرك و إنساها أول ما تطلع منه

ها.......قولي إيه تاني مضايقك؟

بتحب واحده مطلعه عينك و عايشه ف الدور ؟؟

هاااااااات أم المسمار دا عارفه رزل و تخين..أااااااااااااهوه يا سيدي ولا تزعل نفسك

إدلقها و طلع مسمارها من قلبك و إشتري دماغك

بكره تلاقي إللي تقدرك و تشاركك همومك و أفراحك و تحبك بجد مش تحب نفسها بس !

قولي متنكسفش...........إيه تاني مزعلك كده و جايبلك إحباط ؟

الفلوس مزنقه معاك و عايز تجيب حاجات ضروريه كتير ؟؟..................ماشي

أفتكر كيس الزباله لسه فيه مكان

سهله قوي قولي كده إنتا محتاج الفلوس تعمل بيها ايه؟

شقه؟............يا سيدي أجَر شقه قانون جديد بدل التمليك

عربيه ؟..........إسألني أنا عن العربيات و أرفها و من الميكانيكي للكهربائي لبتاع العفشه يا قلبي لا تحزن

الله يرحم أيام المشي و الأتوبيسات و التاكسيات لو العمليه منعنشعه

عايز تصيف؟

و مالو ......روح يا سيدي جمصه ولا يومين ف الإسماعيليه أو فايد مش لازم المعموره يعني !

عايز تاخد كورس كمبيوتر ؟

دا الكورسات دلوقت بقت على قفا مين يشيل و ب 30 جنيه ولا يكون عندك فكره

ها..........قولي بس مالك كئيب ليه كده ؟...إيه تاني مضايقك ف حياتك ؟؟

مش لاقي شغل أصلاً ؟..............بسيطه قوي يا أخي خضتني !

هات المسمار دا صغنن كده و لذيذ....إرمي في الزباله ونا أقولك تعمل إيه !

غير التدوير على الشركات ممكن قوي تفتح النت ساعه بإتنين جنيه ف أي سيبر و مواقع العمل بقت متعدش

إعمل c.v محترمه كده و جذابه و حطها على فلاش ولا cd و إديها بقى...إبعتها لأمه لا إله إلا الله فاكسات و إيميلات و إن شاء الله ربنا هيوفقك

إنسى يا أخي إنسى و ريح بالك........و عيش حياتك بأه...إنتا هتعيش كام مره بس قولي دي هيا مره واحده!

[/size]
●•ώξℓℓσΘ•●
عضو يتشرف المنتدى به
عضو يتشرف المنتدى به
●•ώξℓℓσΘ•●

انثى
العمل/الترفيه : السنترهـ و تكبير المخدآ وقت موحاصرت الانقلش LoOl
المزاج : فيغي نايث *_*

مُساهمةموضوع: رد: عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ.......   عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالجمعة 29 مايو 2009, 1:03 am

عيش حياتكـ هااااااااااااااااااااااا
طاايب طيب واللهـ راح نوريكم
شباب اخر زمن مايجو الا بالعين الحمرا Twisted Evil

تقبل مروري
stranger is danger
مــــــــشرف
مــــــــشرف
stranger is danger

ذكر
العمل/الترفيه : بليستيشن
المزاج : مهلووووووس

مُساهمةموضوع: رد: عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ.......   عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ....... Emptyالجمعة 29 مايو 2009, 2:34 am

يسلموووووو على مرورك يا عسل ههههههههههههههههههههههههههههه

عـــيـــشـ حياتكـ يا عميـ.......
صفحة 1 من اصل 1